Bali

See imeline koht Indoneesia saarestikus, see koht mis kutsub mind tagasi mingil müstilisel põhjusel. Jah see hetk kui ma olin seal, tahtsin ma minema saada, sest mind vaadati kui valget rahakotti ja see käis närvidele. Aga samas mulle meeldib see meeletu turumuti-kauplemise-kultuur-iga-nurga-peal, just nagu Taimaal. Ma kahjuks läksin küll üksinda Perth'ist sinna, sest see oli meie ühine otsus, et keegi peab jääma ka Austraaliasse tööle. Aga sellegi poolest nägin ilusaid kohti, palju palju ahve ja tundsin vihmasadu kui oavarrest. Vihm mis ei lõppe ja sajab ja sajab.. ja sajab sadamise peale veelkord.
Pikka juttu pole, sest 23 veebruar aastal 2016 startisin ma sinna ja olin sama päeva õhtuks kohal ja ega mälu pole mul ka teravaim pliiats. Kohapeal veetsin nädala ja sealt liikusin edasi Eesti poole, pisikese vahepeatusega :)

Linnas ringi tuiates otsisin ka kedagi kes teeks päevase ekskursiooni autoga. Leidsin juhi, valisin paketi ja siis hakkasime sõitma. Esimene sihtpunkt oli mingisugune kohalik (tantsu)etendus, millest ma siiamaani pole midagi aru saanud.
50 dollari eest on võimalik juht koos autoga rentida 10ks tunniks.
Peale piinavalt igavat etendust liikusime Bali kohalikku kohvi ja teed jooma, seal nägin ka looma kes sööb ja kakab kohviubasid välja. Samuti sai maitsta ka kõiki jooke mis on nende poolt pakutud. Kaasa suveniiriks ostsin pisikese paki Bali kohvi.
Edasi oli mu lemmik osa - Ubud monkey forest. Kahjuks ei saanud üüratult kaua seal muidugi olla, sest vihma hakkas meeletult sadama ja see sadu rikkus ka järgmise sihtpunkti ära. Kuigi juht oleks võinud siis midagi muud mulle näidata.
Liikumine kõrgeima mäe peale, kus pidi olema meeletult ilus vaade, kuid seekord mitte :)
Tagasi sõites, sellest kõrgest mäest kuhu oli oma paar tundi sõitu, hakkas ilm õnneks paremaks minema ja sadu jäi järgi. Ja õnneks nägin ära ka kuulsad riisipõllud, ütleme nii et ootused olid suuremad kui reaalsus.
Ning siis olin tagasi kohas kus ööbisin, kahjuks hetkel nimi meelde ei tule.

Populaarsed postitused sellest blogist

Port Hedland

Rohutirts, koer ja päikeseloojang

4x4 maastur